4/30/2012

Serducha weselne i nie tylko

Już po weselu. Zostaną miłe wspomnienia , zdjęcia i ...zakwasy:)) Pogoda wymarzona. Zrobiłam kilka fotek. Ale na początek obiecane serducha:)






Zrobiłam też parę fotek sali bo była przepiękna







Największym zainteresowaniem cieszyła się fontanna czekolady( nie tylko wśród dzieci).
I jeszcze pewna para, która cały czas obserwowała wszystkich gości
I na koniec piękny bukiecik panny młodej


Będzie co wspominać. A ja wzbogaciłam się o kilka butelek do ozdabiania:)) Miłego długiego weekendu życzę wszystkim zaglądającym:)))))

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny. Piękne decoupage wykonujesz. Ja trochę próbowałam, nawet nieźle mi wyszło. Ale przyznam nie jest to łatwa sztuka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka dla siostry a jak Ci wyszedł rulon z papieru?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wesele jak z bajki ;)

    kazdy by chcial takie serca na wlasny slub ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serca i bajkowa aranżacja wesela!Musiało się udać!Na butelki po weselu chyba wynajęłaś przyczepkę!ha ha,żartowałam :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo ładne dekoracje! : ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili. Może masz ochotę się poobserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serducha pięknie się udały! Sala naprawdę super! Pozdrawiam, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności

    Zapraszam na candy http://cohenna.com/index.php?p=2_1

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducha piękne!!!! a jeśli są zakwasy to znakiem tego,że zabawa była przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It's not my first time to pay a quick visit this
    website, i am visiting this web page dailly and get fastidious data from
    here daily.

    Here is my web site - Fisher plows for sale

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino